PILLAR PLAN™
ΟΔΗΓΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ & ESHOP
Τι είναι το PILLAR PLAN™;
Το PILLAR PLAN™ είναι o οδηγός που μεταφέρει τα εργαλεία σχεδιασμού μεγάλων οργανισμών και επιχειρήσεων στα χέρια σας!
Δείτε τα πιο συχνά προβλήματα που
επιλύει
το PILLAR PLAN™
κακός σχεδιασμός
Όταν οι ιστοσελίδες και τα eshop έχουν κακό σχεδιασμό δεν είναι δυνατόν να προβάλουν την επιχειρηματική σας δυναμική. Είναι σαν ένα κατάστημα όπου τα προϊόντα αντί να είναι στα ράφια είναι ακόμα σε κουτιά.
κακή εμπειρία χρήστη
Ο επισκέπτης γυρνά από σελίδα σε σελίδα ψάχνοντας να βρει λύσεις. Το μόνο που βρίσκει είναι μεγάλες κουβέντες, κείμενα χωρίς νόημα, μενού που δε λειτουργούν.
γρήγορη εγκατάλειψη σελίδας
1. Έχετε αυτό που ζητούν αλλά δεν το βρίσκουν
2. Δεν έχετε αυτό που ζητούν
Και στις δύο περιπτώσεις εγκαταλείπουν γρήγορα. Άλλωστε στο διαδίκτυο ο ανταγωνισμός δεν βρίσκεται σε άλλη πόλη. Είναι “ένα κλικ δρόμος”!
λάθος πελάτες
Ο πελάτης αναζητούσε μηχανή χαμηλού κυβισμού. Οι πωλήσεις του έδειξαν αυτοκίνητο. Το τεχνικό τμήμα τον “ψιλοέπεισε” ότι θα νιώθει πιο άνετα με αυτοκινούμενο πατίνι. Τελικά αγόρασε από ανταγωνιστή ένα ηλεκτρικό ποδήλατο. Έχετε αναρωτηθεί ποιους πελάτες θέλετε να έχετε και τι ζητούν πραγματικά από εσάς;
Δείτε ένα παράδειγμα του PILLAR PLAN™ με τους 5 Πυλώνες Ανάπτυξης
Μελέτη Περίπτωσης "Fireplace BioCleaners - Επιχείρηση Καθαρισμού Τζακιών"
H Fireplace Biocleaners είναι μία εικονική επιχείρηση που ασχολείται με τον βιολογικό μη-χημικό καθαρισμό τζακιών. Σκοπός της Fireplace Biocleaners είναι να προτάξει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα στην αγορά, να βρει το δυνητικό της κοινό καθώς και τον τρόπο που πρέπει να επικοινωνήσει με τους πελάτες, συνεργάτες και προμηθευτές της.
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ & ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΞΙΑΣ
ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΠΕΛΑΤΕΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ & ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Η τμηματοποίηση πελατών πρέπει να γίνεται με γνώμονα τις επιμέρους αγορές που θα μπορούσε δυνητικά να προσεγγίσει η επιχείρηση:
- Νέα ζευγάρια με κατοικία που διαθέτει τζάκι (πρώτη φορά τζάκι!)
- Οικογένειες με μικρά παιδιά και κατοικία που διαθέτει τζάκι
- Οικολογικά ευαίσθητες ομάδες που έχουν «κληρονομήσει» ένα σπίτι με τζάκι και ενδιαφέρονται για βιολογικό καθαρισμό
- Κατασκευαστές που χρειάζονται αξιόπιστους επαγγελματίες στον καθαρισμό τζακιού για να τους συστήνουν στους πελάτες τους
- Ομάδες υψηλού στάτους που αναζητούν πτυχιούχους εγκαταστάτες με εξειδίκευση στον βιολογικό καθαρισμό τζακιού
Οι περισσότερες επιχειρήσεις καθαρισμού τζακιών αναζητούν πελάτες σε όσους πιθανόν «κρυώνουν» ή θέλουν απλά να καθαρίσουν ένα τζάκι.
Αυτή, όμως, είναι μια λάθος προσέγγιση. Εάν δεν μάθετε τα δυνητικά τμήματα των πελατών σας τότε απευθύνεστε σε όλους με τον ίδιο τρόπο και ζητάτε να πουλήσετε τα ίδια πράγματα.
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ & ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΞΙΑΣ
Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα
Βιολογικός καθαρισμός τζακιών υψηλής ποιότητας με την τεχνολογία θετικών ιόντων χωρίς οσμές και επικίνδυνα χημικά.
Πρόταση Αξίας
Προγραμματισμένοι έλεγχοι στην ατμόσφαιρα του σπιτιού ή της επιχείρησης με ειδικούς ανιχνευτές ρύπων.
ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Κανάλια επικοινωνίας ή αλλιώς που ταξιδεύει και που συχνάζει ο πελάτη. Το online ταξίδι του πελάτη (customer journey) συνήθως ξεκινά κάπως έτσι …..
- Το customer journey ξεκινά από τη στιγμή που κάποιος κάνει αναζήτηση στο διαδίκτυο με τη φράση-κλειδί «καθαρισμός τζακιού» και μία από τις διαφημίσεις αναφέρει: «Πείτε αντίο στην αιθάλη που απελευθερώνεται στον κοινό χημικό καθαρισμό. Καθαρίστε το τζάκι σας με τη δύναμη των θετικών ιόντων».
- Landing page αποκλειστικά αφιερωμένη στην τεχνολογία των θετικών ιόντων
- Πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών που μπορούν να εκτελέσουν αξιόπιστα αυτό το είδος καθαρισμού
- Social Media
- A5 leaflets σε καταστήματα που πουλούν τζάκια (offline)
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΠΕΛΑΤΕΣ
Η σχέση με τον πελάτη δεν είναι απλά ένα ευχαριστώ μετά την πώληση και μερικές ευχές τις γιορτές!
Η επιχείρηση πρέπει να στοχεύει σε μία σταθερή και σε βάθος σχέση με τους πελάτες της, μία συνεχή συνεργασία με τους θιασιώτες του τζακιού. Αυτό το πετυχαίνει με μία ετήσια επίσκεψη στον πελάτη μετά το πέρας της χειμερινής περιόδου. Ο ειδικά εκπαιδευμένος τεχνικός ανιχνεύει με ειδικό μετρητή την ποσότητα αιθάλης καθώς και άλλων καρκινογόνων αερίων και ρύπων στην καμινάδα, που πιθανότατα διοχετεύονται και στην κατοικία, και δημιουργεί ένα πλήρες σκαρίφημα για όλο το σπίτι και τα πιθανά σημεία εναπόθεσης των βλαβερών αυτών ουσιών. Το σχετικό report το δίνει στον πελάτη ΠΡΙΝ από την έναρξη της διαδικασίας.
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας πραγματοποιεί ξανά μέτρηση και δίνει το νέο report στον πελάτη. Η σύγκριση ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ είναι το κλειδί στην αξιοπιστία του.
Την επόμενη χρονιά υπενθυμίζει με email στον πελάτη ότι μπορεί να καθαρίσει εκ νέου την καμινάδα του και του αποστέλει τα report της προηγούμενης χρονιάς.
Η εταιρεία φροντίζει να στείλει προς τους πελάτες της και τους εγγεγραμμένους στη σελίδα της 3-4 ενημερωτικά newsletters με do & don’ts πριν, κατά τη διάρκεια και στο τέλος της χειμερινής περιόδου.
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ & ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ
Προμηθευτής – Μη ανταγωνιστής
Βασικός προμηθευτής της επιχείρησης είναι η κεντρική εταιρεία που κατασκευάζει τον εξοπλισμό και παρέχει και τα σχετικά marketing material kits για την προώθηση της τεχνολογίας ιόντων.
Στρατηγική Συμμαχία
Συνεργατικό δίκτυο αποτελούν όλες οι επιχειρήσεις που πουλούν τζάκια και θέλουν να παρέχουν πρόσθετη αξία μέσω αυτής της εταιρείας καθαρισμού. Σε περιοχές που οι κάτοικοι έχουν τζάκι, με υπαίθρια περίπτερα σε υψηλής κυκλοφορίας πεζόδρομους, θα μπορούσε να προωθηθεί με έντυπα μία δωρεάν μέτρηση αιθάλης σε κατοικίες.
Ιδανική Ομάδα
Έμπειροι καθαριστές τζακιών με μεγάλο πελατολόγιο που επιθυμούν να το αυξήσουν, αντιλαμβάνονται τα οφέλη της νέας τεχνολογίας και θέλουν να τα εφαρμόσουν άμεσα αγοράζοντας τον κατάλληλο εξοπλισμό.