DIGITAL MARKETING

Διαφημίσεις Google Ads

και τις επόμενες 24 ώρες το μήνυμά σας θα βρίσκεται παντού!

για όλα τα Google Ads Accounts

αποκλειστικά για Premium & Enterpise Accounts

και οι απαντήσεις τους

Κόστος Δημιουργίας & Παρακολούθησης

Βασικές Υπηρεσίες
Διαθέσιμες σε όλα τα Google Ads Account μας
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ PILLAR PLAN™

Στρατηγική ανάλυση βασισμένη στο PILLAR PLAN και εύρεση των πραγματικών πελατών σας.

ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ GOOGLE ANALYTICS

Σύνδεση του Google Ads Account σας με το Google Analytics.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
GOOGLE ADS ACCOUNT

Δημιουργία Google Ads Account στα στοιχεία της επιχείρησής σας.

ΕΥΡΕΣΗ ΛΕΞΕΩΝ & ΦΡΑΣΕΩΝ ΚΛΕΙΔΙΩΝ

Εύρεση στοχευμένων λέξεων και φράσεων κλειδιών (keywords & keyphrases)

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ

Δημιουργία στοχευμένων διαφημιστικών κειμένων με ισχυρό & προσεγμένο call to action text.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΜΠΑΝΙΩΝ

Δημιουργία και ανάπτυξη των αναγκαίων Google Ads Campaigns και Ad Groups, πάντα σχεδιασμένων στρατηγικά και δομημένων σωστά, βάσει του PILLAR PLAN.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

Παρακολούθηση, για όσους μήνες επιλέξετε, με βελτιστοποίηση των καμπανιών σας –προσθήκη νέων keywords, προσθήκη αρνητικών keywords (όπως η λέξη «δωρεάν») κ.ά.–, βελτιώσεις και ρυθμίσεις για καλύτερες επιδόσεις στις διαφημίσεις σας (CTR) και, συνεπώς, μείωση της διαφημιστικής σας δαπάνης.

Πρόσθετες Υπηρεσίες
Διαθέσιμες σε Premium & Enterprise Google Ads Accounts
ΒΕΛΤΙΩΣΗ CTR

Με τη σε βάθος μελέτη της επιχείρησής σας και του ανταγωνισμού σας, σας δίνουμε εξειδικευμένες προτάσεις βελτίωσης για μεγαλύτερο CTR, δηλαδή περισσότερα κλικ ανά εμφάνιση των διαφημίσεων.

ΔΙΑΦΗΜIΣΕΙΣ RESPONSIVE

Δημιουργία καμπανιών responsive, με σκοπό την εκμετάλλευση του Μοντέλου Μηχανικής Μάθησης της Google. Εμείς εισάγουμε τις πληροφορίες, το Μοντέλο Μηχανικής Μάθησης κατανοεί τις προτιμήσεις των χρηστών, εσείς απολαμβάνετε μεγαλύτερα κέρδη!

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (REMARKETING)

Δημιουργία καμπάνιας remarketing, με μηχανική μάθηση και προσαρμοσμένα branded γραφικά αποκλειστικά για εσάς, και σύνδεση με το website σας μέσω του Tag Manager.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΣΕ GOOGLE ANALYTICS ΓΙΑ ΜΕΤΡΗΣΗ CONVERSIONS

Η δυνατότητα επισκόπησης των στατιστικών σας του Google Ads μέσω του Google Analytics είναι ιδιαίτερα σημαντική και χρήσιμη. Προτείνουμε, όπου αυτό είναι εφικτό, τη δημιουργία «στόχων» –κυρίως σε eshop– για να καταμετρώνται τα conversions (π.χ. πωλήσεις) στην ιστοσελίδα σας.

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (DYNAMIC REMARKETING)

Δυναμική ροή προϊόντων του eshop σας σε διαφημίσεις που απευθύνονται στο υπάρχον κοινό σας. Για κάθε νέο προϊόν σας δημιουργούνται διαφημίσεις με ειδικό αυτοματισμό και εμφανίζονται, ως remarketing, σε χρήστες που «ακολουθούν» το προϊόν!

ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ LANDING PAGE ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Ο προσεγμένος επανασχεδιασμός της σελίδας προορισμού των διαφημίσεών σας (ακόμη και μίας μόνο σελίδας) βελτιώνει καθοριστικά την απόδοση των καμπανιών σας, που σημαίνει περισσότεροι επισκέπτες, άρα και περισσότεροι πελάτες και έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερη διαφημιστική δαπάνη προς την Google.

ΔΥΝΑΜΙΚH ΕΥΡΕΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ (DYNAMIC PROSPECTING)

Δυναμική εύρεση νέων υποψήφιων πελατών, μέσω ειδικών κριτηρίων που εφαρμόζονται αυτόματα στο Google Account σας από το Μοντέλο Μηχανικής Μάθησης της Google.

ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ
Ποιο είναι το κλειδί της επιτυχίας σας;

Για να δημιουργηθούν επιτυχημένες καμπάνιες πρέπει προηγουμένως να απαντηθούν σημαντικές ερωτήσεις που αφορούν στον τρόπο αλληλεπίδρασης των πελατών σας με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Εάν ο επαγγελματίας που θα αναλάβει τον διαφημιστικό σας λογαριασμό δεν μελετήσει σε βάθος τον τρόπο πώλησης των προϊόντων σας –βασισμένος σε στρατηγικό μοντέλο και όχι με επιμέρους τακτικές–, τότε το πιο πιθανό είναι να χάνετε σημαντικό μερίδιο της αγοράς, χωρίς καν να το γνωρίζετε.

Είναι συνηθισμένη πρακτική...

Αποτελεί συνηθισμένη και εύκολη πρακτική στις περισσότερες επιχειρήσεις που ασχολούνται ερασιτεχνικά με το Google Ads να αναλύουν μόνο τις λέξεις-κλειδιά και να μην μελετούν σε βάθος το περιεχόμενο της διαφήμισης, που είναι και το πιο σημαντικό κομμάτι και αυτό που τελικά θα φέρει περισσότερα κλικ ή προβολές.

Διαφέρουμε γιατί....

Αυτός είναι και ο λόγος που θεωρούμε απαραίτητη προϋπόθεση κάθε επιτυχημένης καμπάνιας την αποκωδικοποίηση της επιχείρησής σας μέσω του στρατηγικού μοντέλου PILLAR PLAN που έχουμε δημιουργήσει.

Φυσικά. Μπορούμε να συνδεθούμε στο account σας και να μην δημιουργήσουμε νέο λογαριασμό.

Αυτό είναι συνηθισμένο φαινόμενο σε καμπάνιες που δεν έχουν δημιουργηθεί από επαγγελματίες. Επίσης, πολύ συχνά η σελίδα προορισμού είναι πολύ γενική, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα μη ικανοποιημένους επισκέπτες οι οποίοι αποχωρούν χωρίς κάποια ενέργεια.

Σχεδόν πάντα οι καμπάνιες που παραλαμβάνουμε σε έτοιμα accounts, που τις περισσότερες φορές δεν έχουν δημιουργηθεί από επαγγελματίες, έχουν σοβαρά προβλήματα, που δεν λύνονται με επιδέσμους. Εμείς θα δημιουργήσουμε νέες καμπάνιες και, εφόσον δείτε και εσείς, βάσει στατιστικών, ότι οι δικές μας καμπάνιες έχουν μεγαλύτερη απόδοση με χαμηλότερη διαφημιστική δαπάνη, θα αποφασίσουμε από κοινού αν θα καταργήσετε τις παλιές σας καμπάνιες. Σε κάποιες περιπτώσεις είναι προφανές ότι αυτό πρέπει να γίνει από την αρχή.

Κάνεις δεν μπορεί να εγγυηθεί σίγουρα και εγγυημένα κέρδη, εκτός από τις παραπλανητικές διαφημίσεις των website παράνομου στοιχηματισμού. Εάν σκεφτείτε ότι η κατάθεση των χρημάτων σας σε μία προθεσμιακή τραπεζική κατάθεση σήμερα αποδίδει επιτόκιο περίπου 0,10%, τότε ίσως κάνετε πιο ρεαλιστικές τις προσδοκίες σας για κέρδη μέσα από τις διαφημίσεις. Οι διαφημίσεις δεν είναι τζόγος!

Αν και κάτι τέτοιο είναι στρατηγικά απαράδεκτο, φυσικά και μπορείτε να κάνετε οριστική ή προσωρινή παύση των διαφημίσεων στο Google Ads. Ποσά που έχουν καταβληθεί σε εμάς ή είναι δεσμευμένα από την Google θα αποδοθούν κανονικά μέχρι την πληρωμή και των τελευταίων διαφημίσεών σας.

Φυσικά. Πάντοτε λειτουργούμε υπέρ σας, ακόμη και εάν για οποιονδήποτε λόγο επιθυμείτε να αποχωρήσετε από τη συνεργασία μας. Το Google Account δημιουργείται για λογαριασμό σας και μπορείτε, όποτε επιθυμείτε, να προχωρήσετε σε συνεργασία με άλλους επαγγελματίες, χωρίς να χάσετε την ιστορικότητα του λογαριασμού σας και τις ενέργειες που έχουμε κάνει έως εκείνη τη στιγμή για εσάς.

Δηλαδή δεν έχετε και ανάγκη κερδών όλο τον χρόνο, σωστά; Λάθος!
Κάθε επιχείρηση έχει ανάγκη διαφημίσεων όλο τον χρόνο και παρακολούθησης και βελτιώσεων. Είναι μεγάλο λάθος και το συναντάμε ακόμη και σε επαγγελματίες που προτείνουν παύση σε βασικές καμπάνιες των πελατών τους, όπως σε καμπάνιες που αφορούν τo brand name της επιχείρησης (επωνυμία, website και σχετικά keywords).

Η απάντηση είναι μία: ΌΧΙ. Σκοπός της Google είναι να δώσει στους επισκέπτες της τις πιο σχετικές διαφημίσεις σε σχέση με αυτό που αναζητούν, ώστε να τους εξυπηρετήσει καλύτερα. Σίγουρα θα πρέπει να στοχεύσουμε μαζί στη συνολικά ΚΑΛΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ που θα έχει ο χρήστης που θα πατήσει κλικ στη διαφήμισή σας, παρά σε παραπλανητικές τεχνικές, που τελικά απλά θα τον κάνουν να νιώσει παγιδευμένος …και να φύγει τρέχοντας προς τους ανταγωνιστές σας.

Προφανώς! Το Google αποτελεί τη Νο1 μηχανή αναζήτησης σε παγκόσμια κλίμακα. Εάν δεν βρίσκεστε στις αναζητήσεις, είτε οργανικά (απλές θέσεις αποτελεσμάτων) είτε μη οργανικά (διαφήμιση Google Ads), τότε χάνετε ένα πολύ μεγάλο μέρος από τους χρήστες που αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Ας τα δούμε αναλυτικά:
Το κόστος κατασκευής των καμπανιών, καθώς και της παρακολούθησης αυτών και των μελλοντικών βελτιώσεών τους, που καταβάλλεται στη Lifehacker
Η διαφημιστική δαπάνη, που καταβάλλεται στη Google, η οποία με τη σειρά της εκδίδει ενδοκοινοτικό τιμολόγιο.
Το τέλος διαφήμισης 2% επί του μηνιαίου διαφημιστικού προϋπολογισμού Google Ads.
Ο χρόνος που θα χρειαστεί να αφιερώσετε εσείς και μεταφράζεται σε χρήμα!
Όλες οι χρεώσεις είναι μηνιαίες, εκτός από τις δικές μας, που μπορεί να είναι και τριμηνιαίες, εξαμηνιαίες ή ετήσιες.

Το Google Ads είναι ένα σύστημα δημοπράτησης διαφημίσεων. Με βάση μία σειρά παραγόντων, όπως ο ανταγωνισμός, η ποιότητα των διαφημίσεων και η τελική σελίδα προορισμού (ταχύτητα φόρτωσης και εμπειρία επισκέπτη) καθορίζεται το ύψος χρέωσης για κάθε κλικ. Εσείς το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να ορίσετε τον διαθέσιμο Google Ads προϋπολογισμό σας σε ημερήσια ή εφάπαξ βάση.

Δεν υπάρχει ελάχιστος προϋπολογισμός. Η επαγγελματική μας εμπειρία έχει δείξει ότι είναι σωστό να κινούμαστε βάσει στατιστικών και να τροφοδοτούμε επαρκώς το account σας, ώστε και αποτελέσματα να έχουμε, αλλά και να εξελισσόμαστε γρήγορα ανακαλύπτοντας τον ανταγωνισμό σας. Όσο λιγότερα τα χρήματα διαθέσετε, τόσο πιο αργά θα κινηθεί το account σας και θα καθυστερήσουμε να διαμορφώσουμε εικόνα για την επιχείρησή σας και για την αγορά στην οποία κινείται. Και εδώ ισχύει ότι το γρήγορο ψάρι, τρώει το αργό.

Αυτό είναι ένα αίτημα που είχαν οι διαφημιζόμενοι από τις πρώτες ημέρες που εμφανίστηκε το Google Ads, τέλη Οκτωβρίου του 2000. Σήμερα, 20 χρόνια μετά, η σωστή ερώτηση είναι: «Πώς μπορώ να έχω συχνότερα τις διαφημίσεις μου στις πρώτες θέσεις;». Αυτό είναι κάτι που επιτυγχάνεται σε βάθος χρόνου και σε μεγαλύτερα διαφημιστικά budget, που εκτός από διαφημιστικές βελτιώσεις προσφέρουν πολύ καλή εμπειρία στον επισκέπτη. Παράγοντες, όπως η ταχύτητα φόρτωσης σε κινητό (Accelerated Mobile Pages), κάποιες φορές μπορούν να κάνουν τη διαφήμισή σας να εμφανίζεται πολύ συχνά ακόμη και πάνω από διαφημίσεις μεγάλων brands.

Φυσικά. Το account σάς ανήκει και, εφόσον δεν το παρακολουθούμε εμείς, μπορείτε να κάνετε ό,τι θέλετε, να κάνετε αλλαγές ή ακόμη και να θέσετε σε οριστική παύση τις διαφημίσεις σας. Με δική σας πάντα ευθύνη!

Το βασικότερο μέγεθος απόδοσης των διαφημίσεων είναι το CTR. Μπορείτε να το βρείτε εάν υπολογίσετε τη σχέση κλικ/εμφανίσεις. Εάν για παράδειγμα έχετε 2 κλικ στις 100 προβολές της διαφήμισής σας, τότε λέμε ότι το CTR είναι 2%.

Αν όντως αυτό ίσχυε, θα ήταν σαν να παραδεχόταν δημόσια η Google ότι αυτοί που έχουν χρήματα (βλ. διαφημιζόμενοι Google Ads ή/και Google AdSense) μπορούν να επηρεάσουν τον αλγόριθμο αναζητήσεων και ότι στις αναζητήσεις δεν προβάλλονται τα πιο χρήσιμα για τον επισκέπτη αποτελέσματα –που είναι και το ηθικό– αλλά πελάτες που έχουν πληρώσει –και συνεπώς είναι ένα διαβλητό σύστημα αναζήτησης. Η απάντηση της Google, πολλές φορές και επίσημα, είναι κατηγορηματικά ΌΧΙ. Όσο και αν πληρώσετε, δεν μπορείτε να επηρεάσετε τα οργανικά αποτελέσματα.

Σύμφωνα με την Google, όσοι πληρώνουν έχουν τον δικό τους χώρο εμφανίσεων στην κεφαλίδα ή το υποσέλιδο της σελίδας αναζήτησης και, μάλιστα, με συγκεκριμένο αλγόριθμο κατάταξης, ο οποίος, επίσης, υπολογίζει τη σχετικότητα και τη χρησιμότητα της διαφήμισης προς τον χρήστη.

Ωστόσο, μία πιο προσεκτική διερεύνηση δείχνει ότι αυτό δεν είναι απολύτως αληθές ή τουλάχιστον ότι αληθεύει εν μέρει. Όπως είναι λογικό ένας χρήστης που πάτησε κλικ σε μία διαφήμιση και βρήκε μία επιχείρηση είναι πιθανόν, εφόσον τη γνωρίζει πλέον, την επόμενη φορά να πατήσει κλικ και σε οργανικά αποτελέσματα της ίδιας επιχείρησης, είτε άμεσα στην Google είτε έμμεσα σε άλλα website (π.χ. καταλόγους όπου βρίσκεται καταχωρημένη η επιχείρηση). Έτσι, αυξάνοντας τις διαφημίσεις (μη οργανική επισκεψιμότητα) αυξάνεται έμμεσα και η οργανική επισκεψιμότητα, άρα και η θέση εμφάνισης της επιχείρησής σας στα οργανικά αποτελέσματα.

Με απλά και λίγα λόγια, όσο πιο γνωστοί γίνεστε τόσο πιο έντονα ταράζετε τα νερά των αναζητήσεων, είτε με τον έναν είτε με τον άλλο τρόπο.

Χρειάζεστε μία απάντηση για τις διαφημίσεις Google Ads;
Στείλτε την στο support@lifehacker.gr και θα την απαντήσουμε τις επόμενες 24 ώρες!

Συνεργαστείτε με πιστοποιημένους ειδικούς
της διαδικτυακής διαφήμισης Google Ads

Μπορούμε να βοηθήσουμε με μία συνολική στρατηγική!