Ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό με ένα καλό λογότυπο

Ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό με ένα καλό λογότυπο

Ένα καλό λογότυπο θα βοηθήσει αυτό που κάνετε και ξέρετε καλά να το μάθουν και άλλοι. Είναι το πιο δυνατό εργαλείο για να προχωρήσετε και πολλές φορές είναι αυτό για το οποίο αφιερώνετε τα λιγότερα χρήματα και τον λιγότερο χρόνο. Τι θα πρέπει να έχει ένα καλό λογότυπο;

1. Να υπενθυμίζει αυτά που πρεσβεύει η ιδιότητά του. Να αποτελεί την έντυπη μορφή του λόγου. Σαν να θέλατε να πείτε κάτι και αναγκάζεστε να το δώσετε έντυπα στο κοινό σας.

2. Τα σχέδια και χρώματά του θα πρέπει να είναι απλά και να ακολουθούν κάποιους κανόνες.

3. Είναι καλό να ακολουθούν τα χρώματα του χώρου στον οποίο κινείται η επιχείρησή σας. Αν όμως είναι να το παρακάνετε τουλάχιστον διαφοροποιηθείτε σωστά.

4. Βρείτε έναν καλό γραφίστα ή τουλάχιστον κάποιον που θα ασχοληθεί σοβαρά με το λογότυπό σας. Δείτε οπωσδήποτε έργα του.

5. Σοβαρά σημαίνει ότι δεν θα το φτιάξει με το Microsoft Word.

6. Το λογότυπο πρέπει να είναι διανυσματικό (vector graphic) και δεν είναι ανάγκη να έχει σήμα μια εικονούλα. Μπορεί να παίξετε με τα ίδια τα γράμματα.

7. Κάντε μια έρευνα σε γνωστούς και φίλους για τρία υποψήφια λογότυπα. όχι παραπάνω όχι λιγότερα.

8. Εάν πιστεύετε ότι αξίζει κατοχυρώστε το λογότυπό σας (δες ενότητα Κατοχύρωση Σημάτων).

9. Βεβαιωθείτε ότι το έχετε εκτυπωμένο σε όλα τα έντυπα που βγαίνουν από την επιχείρησή σας στη σωστή μορφή (όχι πατημένο σας αργίτικο πεπόνι) και στο σωστό χρώμα (όχι από κόκκινο  σε ροζ).

Τι πρέπει να αναρωτιέται πάντοτε ένας επαγγελματία...
Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία των cookies για να διευκολύνουμε την πλοήγησή σας σε αυτή την ιστοσελίδα. Αποδέχομαι