Καμπάνιες στο facebook για επιχειρήσεις. Τι πρέπει να γνωρίζετε

Καμπάνιες στο facebook για επιχειρήσεις. Τι πρέπει να γνωρίζετε

1. Είναι η υπηρεσία του Facebook δωρεάν;

Ναι η υπηρεσία του Facebook είναι δωρεάν. Αυτό που χρεώνεστε είναι η παραμετροποίηση του προφίλ της επιχείρησής σας και η ανάλυση των επιχειρηματικών σας αναγκών με σκοπό την προσέλκυση νέων επισκεπτών.

2. Αφού είπατε πως είναι δωρεάν γιατί να πληρώσω;


Γιατί πολύ απλά δεν γνωρίζετε τον καλύτερο δυνατό τρόπο για τη προώθηση του προφίλ σας το διαδίκτυο. Το πιο πιθανό είναι ότι δεν έχετε κάνει σχετικές έρευνες αλλά και δεν γνωρίζετε πως θα προωθήσετε την επιχειρηματικότητά σας στο facebook ή/και άλλα κοινωνικά δίκτυα όπου συνωστίζεται πολύς κόσμος και άρα πιθανοί ενεργοί πελάτες.

3. Τι εννοείτε διαφημιστική καμπάνια;
Είναι η συνεχής προώθηση σας μέσω του facebook και πάντοτε με βάση τα αυστηρά διαφημιστικά πλαίσια που αυτό παρέχει.
Για κάθε διαθέσιμη ελεύθερη θέση διαφήμισης, το Facebook επιλέγει να εμφανίσει την καλύτερη διαφήμιση με βάση το κόστος ανά κλικ ή ανά εμφάνιση και την επίδοση της διαφήμισης. Εάν επιλέξετε να πληρώσετε βάσει CPC μοντέλου (πληρωμή ανα κλικ), ουσιαστικά στοχεύετε στο πόσο διατίθεστε να πληρώσετε για κάθε κλικ σε διαφήμιση. Το facebook δείχνει τη διαφήμισή σας στο πεδίο "Χώρος διαφήμισης". Το συνολικό ποσό δεν πρόκειται να ξεπεράσει το συνολικό ημερήσιο υπόλοιπο (daily budget).
Εάν επιλέξετε να πληρώσετε βάσει CPM μοντέλου επιλέγετε να πληρώσετε βάσει των προβολών της διαφήμισής σας (δεν ασχολείστε με τα κλικ που θα πατήσει ο χρήστης, αλλά μόνο πόσες φορές θα προβληθεί η διαφήμισή σας). Το Facebook εμφανίζει τη διαφήμισή σας στο πεδίο "Χώρος διαφήμισης". Το συνολικό ποσό δεν πρόκειται να ξεπεράσει το συνολικό ημερήσιο υπόλοιπο (daily budget).

4. Εσείς τι προτείνετε CPC ή CPM;
Εξαρτάται τι θεωρείτε πιο σημαντικό. Εάν θεωρείτε πιο σημαντικό οι χρήστες τελικά να πατούν κλικ στη διαφήμιση επιλέγετε το CPC. Εάν θεωρείτε πιο σημαντικό να βλέπουν τη διαφήμισή σας επιλέγετε το CPM. Το μοντέλο CPM συνηθίζεται από εκείνους που επιθυμούν να αναβαθμίσουν την αναγνωρισιμότητα του ονόματος (brand awareness ή καλύτερα Brand Building) ενώ το μοντέλο CPC από τους διαφημιστές που θέλουν συγκεκριμένα απτά αποτελέσματα. Μπορούμε να συζητήσουμε μαζί για τους τελικούς σας στόχους και κατά πόσο θα ικανοποιούν τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

5. Τι πληρώνετε για μία διαφημιστική καμπάνια στο facebook;
Πληρώνετε για την μελέτη έρευνας αγοράς και ανάλυση SWOT ώστε να κατανοήσουμε καλύτερα τις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης με βάση πεδία όπως γεωγραφική θέση, φύλου, ηλικίας κλπ. Μετατρέπουμε την μελέτη σας σε ενδιαφέροντα στοιχεία για τις προδιαγραφές του business facebook profile που θέλετε να δημιουργήσετε καθώς και για την διαφημιστική σας καμπάνια αργότερα. Το ποσό για την έρευνα αγοράς το προγραμματίζουμε μαζί και σας παραδίδουμε ολοκληρωμένη μελέτη που είναι σίγουρο ότι θα σας χρειαστεί για τη συνολική ανάπτυξη της επιχείρησής σας και σε άλλα θέματα (πωλήσεις κλπ). Το ποσό για την διαφημιστική καμπάνια καθορίζεται από το Facebook όπως φαίνεται παρακάτω.

6. Υπάρχει ελάχιστο κόστος για την συμμετοχή σε διαφημιστικό πρόγραμμα;
Ναι υπάρχει αλλά θα πρέπει να συζητήσουμε μαζί για την τρέχουσα τιμή. Οι τιμές είναι δυνατό να αλλάζουν. Ρωτήστε για περισσότερες πληροφορίες.

7. Πόσο θα κοστίσει συνολικά η καμπάνια μου;
Είναι απλό. Θα προσθέσετε δύο μεγέθη την έρευνα αγοράς (μελέτη μάρκετινγκ και ανάλυση SWOT) και το διαφημιστικό πρόγραμμα που επιθυμείτε.

8. Θέλω μια τιμή τώρα. Δεν μπορείτε να μου πείτε στο περίπου;
Κάθε πελάτης έχει διαφορετικές ανάγκες. Δεν υπάρχουν καθορισμένα σενάρια και αυτός είναι ο λόγος που το facebook δεν έχει έτοιμα πακέτα. Κινούμαστε με βάσει τις τρέχουσες ανάγκες σας. Κάθε άλλη ενέργεια φαντάζει περισσότερο με την πώληση προϊόντων σε υπαίθρια εμποροπανήγυρη παρά με στοχευμένη προσπάθεια διαφήμισης σε ένα κοινωνικό δίκτυο όπως το facebook.

9. Τι είναι o Ημερήσιος Προϋπολογισμός (Daily Budget);
Είναι ο προϋπολογισμός που έχετε προκαθορίσει σαν μέγιστο ποσό που θα ξοδεύεται από τον λογαριασμό σας καθημερινά. Αν ξοδευτεί αυτό το ποσό δεν πρόκειται να υπάρξει υπερχρέωση. Το σύστημα απλά θα σταματήσει να εμφανίζει τη διαφήμισή σας μέχρι την επόμενη ημέρα.

10. Ποιος είναι ο ελάχιστος Ημερήσιος Προϋπολογισμός;
Είτε πρόκειται για CPC ή CPM το ελάχιστο ποσό καθορίζεται στο 1$ / ημέρα. Προσοχή το συνολικό σας budget πρέπει να είναι διπλάσιο από το ελάχιστο για να ξεκινήσετε. Για παράδειγμα εάν επιλέξετε 15 $ για ημερήσιο budget πρέπει να έχετε βάλει 30$. Αυτό ισχύει είτε πρόκειται για CPC ή CPM.

11. Τι είναι το Ημερήσιο Όριο Εξόδων (Daily Spend Limit)
Πρόκειται για το μέγιστο ποσό που μπορείτε να ξοδέψετε στις online διαφημιστικές σας καμπάνιες. Σε τι διαφέρει από τον ημερήσιο προϋπολογισμό; Ο ημερήσιος προϋπολογισμός καθορίζει το μέγιστο όριο κλικ ή προβολών ενώ το ημερήσιο όριο εξόδων καθορίζει το μέγιστο όριο εξόδων ώστε να μην εξαντληθεί ο λογαριασμός σας. Για περισσότερες πληροφορίες, απλά ρωτήστε.

12. Πόσα χρήματα να επενδύσω τελικά;
Το κόστος δεν μπορεί να είναι ποτέ συγκεκριμένο και εξαρτάται από τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης. Επίσης είναι δυνατό να αλλάζει στην πορεία μιας και οι διαφήμιση αποτελεί δυναμικό παράγοντα ανάπτυξης και είναι πολυσύνθετος τομέας. Γνώμη μου είναι να ξεκινήσετε από χαμηλά ποσά εκκίνησης και να τα αυξήσετε στην πορεία ανάλογα και με το ενδιαφέρον των χρηστών. Μέσα από το πρόγραμμα διαφημιστικής καμπάνιας του facebook σας παρέχεται οδηγός ώστε να βρείτε παρόμοια επιτυχημένα σενάρια με την δική σας επιχείρηση.

13. Είναι εγγυημένα όλα αυτά;
Το facebook αλλά και καμία εταιρεία διαφήμισης δεν μπορεί να σας υποσχεθεί ότι η διαφημιστική σας καμπάνια θα είναι απόλυτα επιτυχημένη. Το facebook δεν εγγυάται ότι τα προπληρωμένα κλικ ή οι προβολές που αγοράσατε θα πραγματοποιηθούν αλλά σίγουρα εάν δεν πραγματοποιηθούν δεν θα καταβάλετε το ποσό που έχετε ρισκάρει. Επίσης το facebook δεν εγγυάται ότι τελικά οι πελάτες θα αγοράσουν προϊόντα ή υπηρεσίες της επιχείρησής σας (μεταξύ μας. Ποιος μπορεί να το εγγυηθεί αυτό;)

14. Μπορώ να ορίσω μηνιαίο προϋπολογισμό (Monthly Budget;)
Όχι το facebook δεν επιτρέπει κάτι τέτοιο. Καλύτερα όμως έτσι εφόσον ο λογαριασμός είναι περισσότερο ελαστικός και σας επιτρέπει να δημιουργήσετε διαφορετικά σενάρια.

15. Συνεχίζω να έχω απορίες.
Εφόσον συνεχίζετε να έχετε απορίες σχετικά με το κόστος, προϋπολογισμό της διαφημιστικής σας εκστρατείας ή αγγελίες στείλτε μου email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και θα χαρώ να δούμε μαζί τι μπορώ να κάνω για εσάς!

Eshop. Κάντο να πετύχει!
Θυμάστε τους πελάτες σας;

Related Posts

Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία των cookies για να διευκολύνουμε την πλοήγησή σας σε αυτή την ιστοσελίδα. Αποδέχομαι