Facebook: Εγχειρίδιο προς επιχειρήσεις

Facebook: Εγχειρίδιο προς επιχειρήσεις

Αρκετές φορές πολλοί μου με ρωτούν αν τα κοινωνικά δίκτυα όπως το facebook μπορούν να τους φέρουν πελάτες. Πραγματικούς πελάτες στο κατάστημά τους.

Καλή ερώτηση ε; Και το ακόμη καλύτερο είναι ότι η απάντηση είναι «ΝΑΙ!!!!»

Το facebook μπορεί να φέρει πελάτες στο κατάστημά σας. Εσείς όμως είστε αποφασισμένοι να δουλέψετε αυτό το εργαλείο; Είστε αποφασισμένοι να το δείτε σαν εργαλείο δουλειάς και όχι σαν εργαλείο για να κάνετε απλές γνωριμίες και chat;

Αν είστε αποφασισμένοι να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες αργά αλλά αποφασιστικά τότε μόνο να κερδίσετε έχετε από τα κοινωνικά δίκτυα παρά να βγείτε χαμένοι.

Εκμεταλλευτείτε την κοινωνικότητα του δικτύου. Το εν λόγω κοινωνικό δίκτυο λειτουργεί με τον απαράβατο και καλύτερο κανόνα του μάρκετινγκ με τις μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας. Ο κανόνας αυτός ακούει στο όνομα «Στόμα με Στόμα». Αν είμαι καλός στη δουλειά μου τότε οι πελάτες και συνεργάτες μου θα με προτείνουν και σε άλλους. Κάντε φίλους λοιπόν. Δεν χρειάζεται να βιαστείτε. Ένας φίλος την ημέρα σημαίνει 365 φίλοι το χρόνο.

Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία του facebook. Το Facebook παρέχει αρκετά εργαλεία όπως το «Ερωτήσεις Facebook» με το οποίο μπορείτε να κάνετε δειγματοληπτικές έρευνες σε φίλους και συνεργάτες. Δε λέω να το παρατραβήξετε. Ούτε οι άλλοι αποτελούν πειραματόζωά σας να απαντούν σε 100 ερωτήσεις την ημέρα. Το δείγμα των ερωτήσεών σας θα μπορούσε να έχει και ένα παρακινητικό χαρακτήρα. Για παράδειγμα εάν είστε γιατρός θα μπορούσατε να κάνετε μία εκστρατεία ενημέρωσης όπως «Γνωρίζετε ότι από την ηλικία των 30 είναι καλό να κάνετε τεστ αίματος κάθε χρόνο;».

Κοινωνικότητα όχι ρομποτικότητα. Είναι ολοφάνερο ότι αν δεν έχετε χρόνο να ασχοληθείτε με το κανάλι του facebook τότε δεν πρόκειται να σας αποφέρει κέρδη. Το facebook δεν αποτελεί ενημερωτική ιστοσελίδα ούτε blog που γράφετε ημερολόγιο. Σκοπός του είναι η δημιουργία επαφών. Αν δεν σας ενδιαφέρει η κοινωνικότητα απλά ξεχάστε το.

Αρέσετε; Αν δεν σας προτιμούν στην πραγματικότητα γιατί να σας προτιμήσουν στο facebook; Μη στέλνετε ανεπιθύμητα μηνύματα φιλίας σε ανθρώπους που ούτε καν σας γνωρίζουν και θέλετε να τους πουλήσετε κάτι. Αυτό λέγεται ανεπιθύμητη αλληλογραφία (spam letter) και μπορεί να σας αποκλείσει από το facebook.

Δημιουργήστε δίκτυο. «Χαίρω πολύ» θα μου πείτε. Αν και θεωρείται φυσιολογικό οι περισσότεροι δημιουργούν ένα λογαριασμό και μετά από το χάζεμα όλων των λειτουργιών του facebook κολλάνε με παιχνίδια και chat. Επιβεβαιωμένα. Προσοχή μην κολλήσετε. Αν το βλέπετε βέβαια σαν εργαλείο και όχι παιχνίδι. Δε λέω καλό και το παιχνίδι!

Επαγγελματίας ή ερασιτέχνης; Αν τέλος θεωρείτε ότι το θέμα είναι επαγγελματικό θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κάποιον επαγγελματία. Πολλές φορές μπορεί να προλάβει λάθη ή να προτείνει μεθόδους που θα φέρουν στα ταμεία σας «καθαρό χρήμα!».

Πολυγλωσσικότητα. Αξίζει;
Επαγγελματικό δίκτυο LinkedIn

Related Posts

Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία των cookies για να διευκολύνουμε την πλοήγησή σας σε αυτή την ιστοσελίδα. Αποδέχομαι