Βάλτε μπρος τη μηχανή που κρύβεται στο site σας!

Βάλτε μπρος τη μηχανή που κρύβεται στο site σας!

Το σενάριο είναι κλασσικό. Κλασσικό εικονογραφημένο. Η ιστοσελίδα έχει τελειώσει. Είναι online. Και τώρα περιμένετε επισκέπτες (μάλλον εσείς περιμένετε πελάτες - εγώ που είμαι πιο "μπασμένος" περιμένω επισκέπτες και μετά ... πελάτες).

Περιμένετε........Να μόλις ξεκίνησαν.

Έρχονται 10, 20,30, 100 και τέλος. Ταβάνι λέμε. 100 επισκέπτες το μήνα.Περνάει ένας χρόνος και ούτε τηλέφωνο.

Τι έγινε σας κορόιδεψαν; Όχι απαραίτητα. Το έχω ζήσει και εγώ. Και πιστέψτε με δεν βασίζομαι σε αγαναχτισμένους πελάτες για να διαφημίσω τη δουλειά μου.

Τι πρέπει να κάνετε τώρα; Κάνετε κάτι λάθος; ΝΑΙ.
Έχετε ξεχάσει ότι το δυναμικό site που ανέβηκε χρειάζεται ανανέωση, χρειάζεται προώθηση, χρειάζεται υλικό για να λειτουργήσει. Φρέσκο υλικό.

Τι λένε οι έρευνες για την μετά-ανέβασμα εποχή; Ότι δεν χρησιμοποιείτε το site σας όπως πρέπει γιατί φοβάστε!

Οι πιο βασικοί σας φόβοι είναι οι εξής:

1.Δυσκολεύεστε να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία.
Η αλήθεια είναι ότι αν και τα εργαλεία διαχείρισης περιεχομένου (Content Management System) αν και είναι αρκετά εύχρηστα δεν είναι και τόσο εύχρηστα όσο πιστεύουμε. Σίγουρα έχουν ακόμα δρόμο για περισσότερες ευκολίες. Αν εξαιρέσω το Wordpress το οποίο είναι πολύ απλό στην ανανέωση όλα τα υπόλοιπα ακόμη και το Joomla! που θεωρείται κορωνίδα στο easy access δεν είναι και ότι καλύτερο.

2. Φοβάστε ότι κάτι θα χαλάσετε.
Μεγάλος φόβος του πελάτη είναι να μην χαλάσει κάτι. Κάτι τέτοιο λύνεται εύκολα αν ο λογαριασμός που θα δημιουργήσετε (μάλλον άλλοι θα τον δημιουργήσουν για εσάς) είναι απλά λογαριασμός εκδότη (publisher account) και όχι Υπερ-Διαχειριστή.

3. Δεν καταλαβαίνετε τα μενού (δύσκολο interface)
Αυτό που λέγαμε και πριν. Ζητήστε απο τον προγραμματιστή σας ένα σύντομο manual. Κάντε αρκετά δοκιμαστικά, όταν έχετε λίγο χρόνο. Δεν χρειάζεστε πολύπλοκα πράγματα. Περιγραφικό, εύληπτο κείμενο και μία εικόνα είναι τις περισσότερες φορές αρκετά.

4. Είστε τρομερά απασχολημένοι απο τη δουλειά σας.
Ναι το ξέρω. Δεν είστε οι μόνοι. Το ξέρω ότι είναι η καλύτερη δικαιολογία. Αφού το 90% των πελατών μου την έχει ως Νο1 δικαιολογία. Αν σας έλεγα ότι κάθε κείμενο θα σας φέρνει έναν πελάτη και μπορεί να σας δώσει 100 ή 1000 ευρώ θα βρίσκατε χρόνο; Σίγουρα ΝΑΙ. Μία είναι η λύση εδώ: Αν δεν έχετε χρόνο, βρείτε χρόνο.

5. Δεν γνωρίζετε πως να γράφετε κείμενα.
Ναι καλή και αυτή η δικαιολογία (όλοι οι αναβλητικοί όπως εγώ την χρησιμοποιούν συχνότερα). Είναι μια καλύτερη εκδοχή της προηγούμενης. Και για αυτό σας έχω μια λύση. Προσλάβετε έναν άλλο να το κάνει για εσάς ή καλύτερα με τη δική σας βοήθεια. Με τη σωστή καθοδήγηση μπορείτε να γράψετε πολλά ωραία κείμενα. Δεν χρειάζονται πολλά λόγια. Περιεκτικά και συνεκτικά κείμενα για το site σας με την απαραίτητη ορολογία.

Και έτσι θα βάλετε μπρος στην ιστοσελίδα σας. Δε θα δείτε τη σελίδα απλά σαν μια σελίδα στο τετράδιο της επιχείρησής σας, αλλά σαν τον ελβετικό σουγιά που μπορεί να σας βοηθήσει στην ανάβαση που λέγεται υψηλή επισκεψιμότητα.

Αναβαθμίσεις ασφαλείας. Χρειάζονται πραγματικά;
Τι ψάχνουν οι επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας μετά ...
Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία των cookies για να διευκολύνουμε την πλοήγησή σας σε αυτή την ιστοσελίδα. Αποδέχομαι