Μυστικά για επιτυχημένες επενδύσεις στο διαδίκτυο

Μυστικά για επιτυχημένες επενδύσεις στο διαδίκτυο

Οι περισσότεροι όταν ξεκινούν να προωθούν την εταιρική τους εικόνα στο διαδίκτυο σκέφτονται πάνω κάτω τα εξής:

1. "Θα πρέπει να βρω τον καλύτερο designer για τα γραφικά μου"
2. "και τον καλύτερο developer για να κατασκευάσει το site"
3. "και κάποιον να μου προτείνει ιδέες που θα ξέρει και απο μάρκετινγκ και τέτοια και ....

Μη μπαίνετε σε αυτή την παγίδα. Ο βασικός παράγοντας επιτυχίας ενός έργου είναι κυρίως ο επιχειρηματίας. Δηλαδή εσείς! Αν ο "επιχειρών" δεν έχει διάθεση να επιχειρήσει δηλαδή να μπει σε ένα μοτίβο συνεργασίας για να βοηθήσει το συνεργάτη του ... ακόμη και το τελειότερο site θα βυθιστεί στον καιάδα του διαδικτύου.

Σίγουρα βέβαια χρειάζεται η βυθομέτρηση με βάση τις γνώσεις των προγραμματιστών και χρήσιμες υποδείξεις απο σχεδιαστές. Αλλά επιμένω ο επιχειρών είναι το 50% και αυτό δε μου αφαιρεί κομμάτι της ευθύνης.

Ας υποθέσουμε ότι έφτασε ο χρήστης τι θα βρει στο site σας; Θα μείνει πάνω απο 1 λεπτό; Έχετε οργανωμένο υλικό ή θα βρει χιλιάδες άχρηστες και ανοργάνωτες πληροφορίες (αλλιώς λέγονται και σάλτσες); Ή θα φύγει για να βρει τη χρήσιμη πληροφορία που ψάχνει σε ένα site 10 φορές χειρότερο και πιο αργό απο το δικό σας;

Απο εσάς εξαρτάται αυτό. Ο developer-designer δεν μπορεί να γνωρίζει το επάγγελμά σας καλύτερα απο εσάς. Ο γραφίστας δεν ξέρει καν τι πρέπει να δουν οι πελάτες σας, απλά σχεδιάζει.

Και μην ισχυριστείτε ότι "ο καθένας να κάνει τη δουλειά του". Εδώ δεν έχουμε να φτιάξουμε ένα καζανάκι -και αυτό πολλές φορές σε δυσκολεύει- εδώ έχουμε να κάνουμε με την εταιρική σας ταυτότητα. Το τονίζω, με την εταιρική σας εικόνα.

Θα την εμπιστευτείτε στους άλλους, επειδή πιστεύετε ότι πληρώσατε αρκετά;

Πως θα μετρήσετε την επιτυχία;
5 Βήματα για επιχειρηματικό σχεδιασμό

Related Posts

Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία των cookies για να διευκολύνουμε την πλοήγησή σας σε αυτή την ιστοσελίδα. Αποδέχομαι