Google Adwords - Βασικό Λεξιλόγιο

Google Adwords - Βασικό Λεξιλόγιο

Αν ξέρετε κάτι από Μάρκετινγκ κάτι θα καταλάβετε. Αν δεν ξέρετε όμως; Εδώ σας παραθέτω τους βασικότερους όρους που θα συναντήσετε μπροστά σας αν ασχοληθείτε με το Google Adwords το πιο αποδοτικό ίσως σύστημα διαδικτυακού μάρκετινγκ.

Οργανικά αποτελέσματα (μη πληρωμένα): Τα κλασσικά αποτελέσματα που μας βγάζει το Google. Δεν έχει πληρώσει κανένας για να τα δούμε. Τα βγάζει το Google μέσω των μηχανισμών που διαθέτει.

Μη οργανικά αποτελέσματα (πληρωμένες διαφημίσεις): Προβεβλημένες καταχωρίσεις που εμφανίζονται πάνω και δεξιά από τις αναζητήσεις σας εφόσον υπάρχει σχετική «πληρωμένη καμπάνια». Ονομάζονται σύνδεσμοι διαφημιζομένου (Sponsored Links)

Διαφημιστικό Banner: Διαφημιστικός χώρος συνήθως αποτελείται από εικόνα και είτε είναι μία απλή τεχνική διαφήμισης του ιδιοκτήτη είτε ανήκει σε ένα δίκτυο συνεργατών και γραφείων Media Shops που σκοπό έχουν να σας προωθήσουν στην αγορά.

Cost Per Click (CPC): Το Cost Per Click (CPC) είναι το κόστος που θα πληρώσετε όταν ένας χρήστης πατήσει το διαφημιστικό σας. Η διαφήμιση αυτού του τύπου ονομάζεται Pay Per Click διαφήμιση.

Κατάρρευση dot com: Η απέλπιδα προσπάθεια πολλών εταιριών που πίστεψαν ότι μπορούν να ρίχνουν απεριόριστο χρήμα στη διαδικτυακή διαφήμιση. Το 2001 οι περισσότερες χρεοκόπησαν.

Pop Up παράθυρο: Αναδυόμενο παράθυρο με διαφημίσεις. Ένας παλιός ενοχλητικός τρόπος  που πλέον έχει ξεπεραστεί. Ωστόσο θα το συναντήσετε ακόμα  και σήμερα σε σελίδες με καζίνο και διαδικτυακά στοιχήματα. Η Google απαγορεύει τέτοιου είδους διαφημιστικά.

Pop Under παράθυρο: Το παράθυρο δεν αναδύεται μπροστά μας αλλά βρίσκεται τελευταίο. Είναι το ίδιο εκνευριστικό όπως το Pop Up. Η Google απαγορεύει τέτοιου είδους διαφημιστικά.

SEO (Search Engine Optimization): Είναι ένας τρόπος με τον οποίο βελτιστοποιείται η ιστοσελίδα σας με διάφορους τρόπους ώστε να πλησιάζει όσο το δυνατό στις πρώτες θέσεις οργανικής (δλδ μη πληρωμένη) αναζήτησης στο Google. Σε αντίθεση με την πληρωμένη διαφήμιση που εξαφανίζεται όταν σταματήσετε να πληρώνετε οι τεχνικές SEO αποδίδουν πολύ καιρό μετά την εκπόνηση την ενδεχόμενη κερδοφορία για την επιχείρησή σας.

SEM (Search Engine Marketing): Εμπεριέχει το SEO και όλους τους άλλους τρόπους που πιθανό χρησιμοποιούνται ώστε να ανεβάσετε την επισκεψιμότητά σας. Αλγόριθμοι Αναζήτησης: Όπως κάθε μηχανή αναζήτησης έτσι και η Google έχει έναν τρόπο για να ανεβάζει τα συναφή με την αναζήτησή μας site και να διώχνει τα άσχετα. Οι αλγόριθμοι αυτοί βελτιστοποιούνται από τους προγραμματιστές της και δεν πρόκειται ποτέ να δημοσιοποιηθούν. Όποιος σας υποσχεθεί λοιπόν ότι θα σας φέρει πρώτο στις αναζητήσεις το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να του ρίξετε άμεσα ένα ποτήρι δροσιστικό νερό … στα μούτρα!

PageRank: Ένας από τους αλγόριθμους σύγκρισης της Google ο οποίος καθορίζει την κρισιμότητα ενός όρου στις αναζητήσεις που κάνετε και το πόσο σχετικός είναι με τα αποτελέσματα. Βασίζεται κυρίως στο linking analysis δλδ το βάρος που έχει ένας σύνδεσμος από ένα site σε κάποιο άλλο (αλλιώς είναι να προτείνεις το Facebook και αλλιώς το Facebook εσένα! Δεν νομίζω να διαφωνείτε)

Τι θέλω από τη διαδικτυακή παρουσία μου ή τι είναι...
Επιστροφή επένδυσης & διαδίκτυο

Related Posts

Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία των cookies για να διευκολύνουμε την πλοήγησή σας σε αυτή την ιστοσελίδα. Αποδέχομαι