Επιστροφή επένδυσης & διαδίκτυο

Επιστροφή επένδυσης & διαδίκτυο
Γιατί το διαδίκτυο είναι το πλέον αναπτυσσόμενο μέσο προβολής και έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις από αυτές του ραδιοφώνου, τηλεόρασης και περιοδικού τύπου. Έχει όπως λέμε το καλύτερο ROI (Return of Investment) ή αλλιώς απόδοση επενδυμένου κεφαλαίου. Γιατί: Απευθύνεται σε εξαιρετικά μεγάλο κοινό. Οι διαφημίσεις του είναι στοχευμένες. Υπάρχουν εργαλεία όπου οι διαφημιζόμενοι μπορούν να ελέγξουν το πώς και το γιατί των διαφημίσεων που κάνουν. Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως τα άλλα μέσα είναι υποδεέστερα...απλά θα πρέπει να δείτε το διαδίκτυο με μεγαλύτερη σοβαρότητα.
  2667 Hits

Γιατί να διαφημιστώ στο Google Adwords

Γιατί να διαφημιστώ στο Google Adwords
Δεν χρειάζεται να γνωρίζετε που βρίσκονται τα εργαλεία σας. Αρκεί να γνωρίζετε τον τρόπο που θα τα βρείτε. Αν όμως δεν μπορείς να τα βρείτε; Ή αν δεν γνωρίζετε καν πώς να τα ψάξετε; Αυτό το κενό έρχεται να καλύψει μία δημοφιλής υπηρεσία του Google που καλύπτει αυτό το κενό. Ουσιαστικά εσείς φτιάχνετε τη δική σας διαφήμιση και το Google αναλαμβάνει μέσω του μεγάλου δικτύου του να διανέμει αυτή τη διαφήμιση σε σελίδες με υψηλή δημοτικότητα. Υπάρχουν πολύ λόγοι για να διαφημιστείτε στο Google Adwords. Ο βασικότερος ίσως από αυτούς είναι γιατί είναι το πιο δημοφιλές εργαλείο για διαδικτυακή διαφήμιση. Και αυτά που λέει είναι εγγυημένα (ή σχεδόν) αυτό που κάνει. Ακολουθούν μερικοί λόγοι για να διαφημιστείτε στο Google Adwords. Μπορείτε να απευθυνθείτε σε επισκέπτες με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα. Σε επιλεγμένες περιοχές της γης. Στη γλώσσα σας ή σε άλλες γλώσσες. Πληρώνετε για πραγματικά αποτελέσματα. Μόνο όταν ο επισκέπτης (ενδεχόμενος πελάτης) κάνει...
Συνεχίστε την ανάγνωση
  2393 Hits

Τι είναι η βελτιστοποίηση λέξεων κλειδιών και πως βοηθάει στην επισκεψιμότητά

Τι είναι η βελτιστοποίηση λέξεων κλειδιών και πως βοηθάει στην επισκεψιμότητά
Η ανάλυση λέξεων κλειδιών είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να δείξει τις σωστές λέξεις/φράσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην ιστοσελίδα σας –μέσα σε κείμενο- με σκοπό να δημιουργήσουν επισκεψιμότητα. Η ανάλυση αυτή συνήθως δεν είναι μια απλά διαδικασία και πρέπει να γίνεται από επαγγελματίες αλλιώς κινδυνεύετε να γράφετε κείμενα χωρίς να υπάρχουν αποδέκτες. Τι χρειάζεται όμως για μία σωστή ανάλυση; Συνεργασία με τον επιχειρηματία. Δηλαδή με εσάς. Είναι απαραίτητο να γνωρίζετε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε καθώς και τις πληροφορίες τις οποίες θέλει να μάθει αυτό το κοινό. Χρήσιμοι όροι, ορισμοί, λεξικολογικές αναλύσεις και άλλα θέματα αποτελούν τις «νούμερο ένα» επιλογές σας. Ελκυστικά κείμενα με σωστά γραμμένο περιεχόμενο αποτελούν πεδίο της βελτιστοποίησης. Έρευνα ανταγωνισμού είναι απαραίτητο να γίνει μιας και οι ανταγωνιστές πιθανόν να έχουν κάνει σχετικές ενέργειες. Κυρίως εάν ο ανταγωνισμός  είναι ιδιαίτερα έντονος θα πρέπει να γίνει σε βάθος έρευνα. Αυτές είναι και οι βασικότερες ενέργειες που θα...
Συνεχίστε την ανάγνωση
  2716 Hits

Τι είναι το Google Adwords

Τι είναι το Google Adwords
H Google το 2000 λανσάρει στην αγορά ένα διαφημιστικό πακέτο που χρησιμοποιεί στοχευμένες λέξεις κλειδιά. Το concept εξαιρετικά απλό. Ο πελάτης επιλέγει κάποιες λέξεις κλειδιά και το google φροντίζει ώστε μαζί με τα συνολικά αποτελέσματα να τοποθετούνται αυτόματα προβεβλημένες καταχωρήσεις με τις λέξεις κλειδιά σε εξέχουσες θέσεις. Γιατί αξίζει να επενδύσετε Το διαδίκτυο έχει αλλάξει μια για πάντα τον τρόπο της σκέψης μας. Ο τρόπος που μαθαίνουμε και βρίσκουμε πληροφορίες, ο τρόπος που ψωνίζουμε και συνωστιζόμαστε σε κοινωνικά δίκτυα (πχ facebook) είναι πλέον εξαιρετικά διαφορετικός. Ένα όμως δεν έχει αλλάξει και δύσκολα θα αλλάξει. Η ανάγκη των χρηστών σας να σας βρουν στις πρώτες λίστες. Να βρουν γρήγορα την πληροφορία που αναζητούν. Αυτό κάνει και το Google Adwords. Σας βάζει στις πρώτες (προβεβλημένες βέβαια) θέσεις. Ποιες είναι οι νέες δυνατότητες; Οι διαδικτυακές καμπάνιες μπορούν να προσφέρουν νέες δυνατότητες για να προσεγγίσετε το αγοραστικό σας κοινό. Έτσι μπορείτε να προσεγγίσετε: Άτομα που...
Συνεχίστε την ανάγνωση
  2359 Hits