5 Βήματα για επιχειρηματικό σχεδιασμό

5 Βήματα για επιχειρηματικό σχεδιασμό
Έρευνα Η έρευνα είναι κάτι που χρειάζεται σε όλα τα αντικείμενα πόσο μάλλον αν δεν γνωρίζετε από τεχνολογία! Αρχικό Προσχέδιο Πριν πλησιάσετε μια επιχείρηση είναι καλό να έχετε ένα προσχέδιο (γραπτό) ώστε να δηλώσετε ότι περιμένετε κάτι. Το να πίνουμε καφέδες είναι καλό αλλά όχι αποδοτικό για την επιχείρησή σας. Αναθεώρηση Προσχεδίου Μπορεί να χρειαστεί να αναθεωρήσετε… Τελικό Προσχέδιο Και να φτάσετε σε ένα τελικό προσχέδιο. Με αυτό το προσχέδιο είναι σίγουρο ότι είστε έτοιμοι για τη λύση που ταιριάζει στα μέτρα σας. Τελική Εξέταση Ήρθε η ώρα το σχέδιό σας να πάρει σάρκα και οστά.
  3079 Hits

Πως μπορεί κανείς να σταθεί στον ανταγωνισμό

Πως μπορεί κανείς να σταθεί στον ανταγωνισμό
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να σταθείτε στον ανταγωνισμό. Μερικοί απο αυτούς είναι και οι παρακάτω: Χαμηλώστε το κόστος παραγωγής Πως; Μάλλον η τεχνολογία είναι μία καλή απάντηση. Αυτοματοποίηση σε όλους τους τομείς. Πιο εξειδικευμένα εργαλεία. Τι έχουν οι ανταγωνιστές σας και λειτουργούν πιο γρήγορα; Μάλλον τεχνολογία. Χωρίς να ρίξετε την ποιότητα Η μείωση της ποιότητας είναι κάτι που φαίνεται. Άμεσα ή όχι! Προσφέρετε ελκυστικότερες υπηρεσίες Ο πελάτης θα θέλει να συνεργαστεί μαζί σας ....και καλύτερα οργανωμένες υπηρεσίες Τι κι αν έχετε τόσες υπηρεσίες; Οι πελάτες σας δεν γνωρίζουν ούτε τις μισές απο αυτές αν δεν τις οργανώσετε και διαφημiσετε σωστά. Προσφέρετε υπηρεσίες και προϊόντα σε ευρύτερες μάζες πελατών Όσο πιο πολλοί τόσο πιο καλά. Αρκεί βεβαια να μπορείτε να τους εξυπηρετήσετε χωρίς να παραβείτε τον κανόνα "Χωρίς να ρίξω την ποιότητα" .....που κατοικούν σε ευρύτερα γεωγραφικά όρια Το διαδίκτυο φτιάχτηκε για αυτή τη δουλειά. Ρωτήστε για τις τεχνικές SEO αλλά και...
Συνεχίστε την ανάγνωση
  2510 Hits

Τι θέλω από τη διαδικτυακή παρουσία μου ή τι είναι το Competitive Analysis

Τι θέλω από τη διαδικτυακή παρουσία μου ή τι είναι το Competitive Analysis
Πως όμως θα ξεχωρίσετε τι πραγματικά θέλετε απο μία διαδικτυακή παρουσία; Το πιο βασικό σε αυτή την περίπτωση είναι να θέσετε τις τρείς (3) χρυσές προτεραιότητες. Πρώτη Προτεραιότητα: Τι θέλω να έχει οπωσδήποτε το site μου και χωρίς αυτό δεν έχει νόημα το site; Δεύτερη Προτεραιότητα: Τι είναι καλό να έχω και δεν κοστίζει και τόσο πολύ; Τρίτη Προτεραιότητα: Τι μου είναι εντελώς άχρηστο και ανεξαρτήτου τιμής δεν το αγοράζω; Αν έχετε τις απαντήσεις τότε είστε έτοιμοι να προχωρήσετε στην ανάλυση των πραγματικών αναγκών σας για τη νέα παρουσία σας στο διαδίκτυο.
  2663 Hits

Google Adwords - Βασικό Λεξιλόγιο

Google Adwords - Βασικό Λεξιλόγιο
Αν ξέρετε κάτι από Μάρκετινγκ κάτι θα καταλάβετε. Αν δεν ξέρετε όμως; Εδώ σας παραθέτω τους βασικότερους όρους που θα συναντήσετε μπροστά σας αν ασχοληθείτε με το Google Adwords το πιο αποδοτικό ίσως σύστημα διαδικτυακού μάρκετινγκ. Οργανικά αποτελέσματα (μη πληρωμένα): Τα κλασσικά αποτελέσματα που μας βγάζει το Google. Δεν έχει πληρώσει κανένας για να τα δούμε. Τα βγάζει το Google μέσω των μηχανισμών που διαθέτει. Μη οργανικά αποτελέσματα (πληρωμένες διαφημίσεις): Προβεβλημένες καταχωρίσεις που εμφανίζονται πάνω και δεξιά από τις αναζητήσεις σας εφόσον υπάρχει σχετική «πληρωμένη καμπάνια». Ονομάζονται σύνδεσμοι διαφημιζομένου (Sponsored Links) Διαφημιστικό Banner: Διαφημιστικός χώρος συνήθως αποτελείται από εικόνα και είτε είναι μία απλή τεχνική διαφήμισης του ιδιοκτήτη είτε ανήκει σε ένα δίκτυο συνεργατών και γραφείων Media Shops που σκοπό έχουν να σας προωθήσουν στην αγορά. Cost Per Click (CPC): Το Cost Per Click (CPC) είναι το κόστος που θα πληρώσετε όταν ένας χρήστης πατήσει το διαφημιστικό σας. Η διαφήμιση αυτού...
Συνεχίστε την ανάγνωση
  2697 Hits