Βάλτε μπρος τη μηχανή που κρύβεται στο site σας!

Βάλτε μπρος τη μηχανή που κρύβεται στο site σας!
Το σενάριο είναι κλασσικό. Κλασσικό εικονογραφημένο. Η ιστοσελίδα έχει τελειώσει. Είναι online. Και τώρα περιμένετε επισκέπτες (μάλλον εσείς περιμένετε πελάτες - εγώ που είμαι πιο "μπασμένος" περιμένω επισκέπτες και μετά ... πελάτες). Περιμένετε........Να μόλις ξεκίνησαν. Έρχονται 10, 20,30, 100 και τέλος. Ταβάνι λέμε. 100 επισκέπτες το μήνα.Περνάει ένας χρόνος και ούτε τηλέφωνο. Τι έγινε σας κορόιδεψαν; Όχι απαραίτητα. Το έχω ζήσει και εγώ. Και πιστέψτε με δεν βασίζομαι σε αγαναχτισμένους πελάτες για να διαφημίσω τη δουλειά μου. Τι πρέπει να κάνετε τώρα; Κάνετε κάτι λάθος; ΝΑΙ. Έχετε ξεχάσει ότι το δυναμικό site που ανέβηκε χρειάζεται ανανέωση, χρειάζεται προώθηση, χρειάζεται υλικό για να λειτουργήσει. Φρέσκο υλικό. Τι λένε οι έρευνες για την μετά-ανέβασμα εποχή; Ότι δεν χρησιμοποιείτε το site σας όπως πρέπει γιατί φοβάστε! Οι πιο βασικοί σας φόβοι είναι οι εξής: 1.Δυσκολεύεστε να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία. Η αλήθεια είναι ότι αν και τα εργαλεία διαχείρισης περιεχομένου (Content Management System) αν και...
Συνεχίστε την ανάγνωση
  2490 Hits

Τι ψάχνουν οι επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας μετά το 1ο λεπτό;

Τι ψάχνουν οι επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας μετά το 1ο λεπτό;
Στην αρχή, οι επισκέπτες κοιτάνε πολύ το design. Τους αρέσουν οι ωραίες εικόνες, τα όμορφα γραφικά και τα εκλεπτυσμένα εικονίδια. Ενδιαφέρονται για γρήγορα animation και τρελά banners που θα φιγουράρουν σε ένα τρελλό χορό χρωμάτων. Ενδιαφέρονται συνήθως για όμορφο design. Για τον κώδικα δεν δίνουν μία οι επισκέπτες. Στη διάρκεια της επίσκεψης αρχίζει και τους ενδιαφέρει η πληροφορία. Μετά το πρώτο λεπτό η μέθη περνάει. Θέλουν να βρουν γρήγορα αυτό που θέλουν και να κάνουν την δουλειά για την οποία έφτασαν τελικά σε αυτό το site. Το ωφέλιμο λοιπόν είναι αυτό που θα πείτε μετά το πρώτο λεπτό. Η ουσία. Αυτά που θα δώσετε στους επισκέπτες σας. Μόνο αν υπάρχει ουσία θα υπάρχει και αποτέλεσμα. Να δώσουν προσοχή στο περιεχόμενό σας! Οι επισκέπτες σας θέλουν να βουτήξουν στο βάθος της πληροφορίας που θα τους προσφέρετε. Εσείς θα τους αφήσετε στην επιφάνεια;
  2664 Hits

Πως θα μετρήσετε την επιτυχία;

Πως θα μετρήσετε την επιτυχία;
Ο μόνος τρόπος για να αντιληφθείτε την επιτυχία είναι εκ του αποτελέσματος. Αν τελικά οι πελάτες έρθουν στο μαγαζί σας και ψωνίσουν υπηρεσίες ή προϊόντα απο εσάς τότε το site σας είναι επιτυχημένο. Αν βάλετε τα χρήματα στην τσέπη σας έχετε πετύχει. Έτσι τουλάχιστον το μετράει ο περισσότερος κόσμος. Έχετε δει επιχειρήσεις που πτωχεύουν να ονομάζονται ποτέ επιτυχημένες; Πριν όμως φτάσουμε εκεί θα πρέπει να κάνουμε και αυτές τις συζητήσεις. Συζυτήσεις που οδηγούν στην επιτυχία. Δείτε μερικές σημειώσεις μου για το τι είναι επιτυχία... 1. Χρειάζεται πολύ καλός σχεδιασμός. Το διαδίκτυο αποτελεί έναν άριστο τρόπο για να πάτε την επιχείρησή σας πολύ μπροστά! Συνεχίστε να σχεδιάζετε! 2. Το internet δεν είναι φυλλάδιο. Είναι εργαλείο. Το να βάλετε απλά 5 κείμενα δε λέει τίποτα. Το χειρότερο μάλιστα είναι να αντιγράψετε κείμενα φτιαγμένα για έντυπα και όχι για το διαδίκτυο. 3. Συνεργαστείτε με ανθρώπους που έχουν γνώσεις. Νομίζω είναι αυτονόητο -αλλά όχι πάντα-. Η...
Συνεχίστε την ανάγνωση
  2674 Hits

Μυστικά για επιτυχημένες επενδύσεις στο διαδίκτυο

Μυστικά για επιτυχημένες επενδύσεις στο διαδίκτυο
Οι περισσότεροι όταν ξεκινούν να προωθούν την εταιρική τους εικόνα στο διαδίκτυο σκέφτονται πάνω κάτω τα εξής: 1. "Θα πρέπει να βρω τον καλύτερο designer για τα γραφικά μου" 2. "και τον καλύτερο developer για να κατασκευάσει το site" 3. "και κάποιον να μου προτείνει ιδέες που θα ξέρει και απο μάρκετινγκ και τέτοια και .... Μη μπαίνετε σε αυτή την παγίδα. Ο βασικός παράγοντας επιτυχίας ενός έργου είναι κυρίως ο επιχειρηματίας. Δηλαδή εσείς! Αν ο "επιχειρών" δεν έχει διάθεση να επιχειρήσει δηλαδή να μπει σε ένα μοτίβο συνεργασίας για να βοηθήσει το συνεργάτη του ... ακόμη και το τελειότερο site θα βυθιστεί στον καιάδα του διαδικτύου. Σίγουρα βέβαια χρειάζεται η βυθομέτρηση με βάση τις γνώσεις των προγραμματιστών και χρήσιμες υποδείξεις απο σχεδιαστές. Αλλά επιμένω ο επιχειρών είναι το 50% και αυτό δε μου αφαιρεί κομμάτι της ευθύνης. Ας υποθέσουμε ότι έφτασε ο χρήστης τι θα βρει στο site σας; Θα...
Συνεχίστε την ανάγνωση
  2889 Hits