Eshop. Κάντο να πετύχει!

Eshop. Κάντο να πετύχει!
Πρέπει να το δείτε πολύ σοβαρά το θέμα. Μην πιστέψετε ότι θα δουλέψει μόνο του. Δεν πρόκειται. Όπως δεν δουλεύει ένα κανονικό κατάστημα. Πρέπει να ασχοληθείτε προσωπικά. Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα όπως οι τιμές των προϊόντων, η τεχνογνωσία στο αντικείμενο, η ευχάριστη εμπειρία για τον επισκέπτη είναι πιο βασικά από ότι νομίζετε.  Η πολύ καλή φωτογράφηση των προϊόντων (ή υπηρεσιών) είναι σημαντική. Πρέπει να γράψετε όμορφα και καθαρογραμμένα κείμενα.Η σωστή προώθηση των προϊόντων μέσω του google adwords, SEO, Facebook, Twitter και άλλα μέσα που θα ενημερώνετε. Όσο για την ταχύτητα; Η σελίδα πρέπει να φορτώνει εξαιρετικά γρήγορα (το google πλέον έχει ως παράγοντα ranking την ταχύτητα). Βελτιστοποιήστε. Κάντε το συνέχεια μην το σταματάτε (usability testing, στατιστικά επισκεψιμότητας, case studies και ούτω καθεξής...) Στην Ελλάδα πάνω απο το 93% των χρηστών χρησιμοποιούν το Google. Οι πιο πολλοί απο αυτούς ψάχνουν να σας βρουν στο διαδίκτυο. Εσείς θα μείνετε απ'εξω;
  3341 Hits

Καμπάνιες στο facebook για επιχειρήσεις. Τι πρέπει να γνωρίζετε

Καμπάνιες στο facebook για επιχειρήσεις. Τι πρέπει να γνωρίζετε

1. Είναι η υπηρεσία του Facebook δωρεάν;

Ναι η υπηρεσία του Facebook είναι δωρεάν. Αυτό που χρεώνεστε είναι η παραμετροποίηση του προφίλ της επιχείρησής σας και η ανάλυση των επιχειρηματικών σας αναγκών με σκοπό την προσέλκυση νέων επισκεπτών.

2. Αφού είπατε πως είναι δωρεάν γιατί να πληρώσω;

Συνεχίστε την ανάγνωση
Tags:
  3656 Hits

Θυμάστε τους πελάτες σας;

Θυμάστε τους πελάτες σας;
Θυμάστε τους πελάτες σας; Είναι εκείνοι που δίνουν τα χαρτάκια που έχετε στο πορτοφόλι σας για να μπορείτε να πίνετε το καφεδάκι σας κάποια όμορφα φθινοπωρινά απογεύματα.... Πριν το ρωτήσω από εσάς θα πρέπει να ρωτήσω ίσως πρώτα τον εαυτό μου. Θυμάμαι τον πελάτη μου; ΟΧΙ. Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι λόγοι που δεν θυμάμαι τους πελάτες μου; Σας τους παραθέτω: Δεν έχω χρόνο Δεν έχω διάθεση Αλλά κυρίως δεν το θεωρώ απαραίτητο. Και εδώ είναι το μεγάλο λάθος που κάνουμε όλοι. Και όμως μία κάρτα, ένα email ίσως είναι απαραίτητα. Και θυμηθείτε ευχές και πωλήσεις δεν πάνε ΜΑΖΙ! Και κάτι ακόμα. Αν δεν τους θυμάστε γιατί θεωρείτε ότι πρέπει να σας θυμούνται αυτοί;
  2641 Hits

Email: Κανόνες και Καλές Πρακτικές

Email: Κανόνες και Καλές Πρακτικές
Όλοι μας στέλνουμε email και μάλλον θα συνεχίσουμε να το κάνουμε για τα επόμενα χρόνια. Είναι εύκολος και γρήγορος τρόπος κυρίως για μηνύματα που ξεπερνούν τους 160 χαρακτήρες. Μπορούμε επίσης να επισυνάψουμε εικόνες, αρχεία κειμένου, video και άλλα πολλά αρχεία. Ωστόσο υπάρχουν μερικοί κανόνες που καλό θα ήταν να ακολουθείτε για να δώσετε νόημα στην επικοινωνία σας. Το email είναι καλό να περιγραφεί στο πεδίο «Θέμα». Ένα email με τίτλο «Καλημέρα» δεν μπορεί να δώσει στον παραλήπτη άμεσα τι χρειάζεστε. Σκεφτείτε να στέλνουμε καθημερινά μεταξύ μας τέτοια μηνύματα. Ο τίτλος πρέπει να είναι περιγραφικός και λυπάμαι που το λέω αλλά πρέπει να είναι greeklish αν είναι ελληνικός θα υπάρχει πρόβλημα σε κάποιες υπηρεσίες (πχ Yahoo) ακόμα και σήμερα θα υπάρχει πρόβλημα. Δυστυχώς οι περισσότεροι mail server ακόμη και σήμερα δεν συγκρατούν πληροφορίες στα ελληνικά. Όταν πρόκειται για συνάντηση σκεφτείτε ότι ο παραλήπτης μπορεί να μην είναι διαθέσιμος στην ημερομηνία και ώρα...
Συνεχίστε την ανάγνωση
  3220 Hits