Επαγγελματικό δίκτυο LinkedIn

Επαγγελματικό δίκτυο LinkedIn
Αν είστε επαγγελματίας και ζηλεύετε όλους αυτούς που είναι στο facebook και εσείς δεν μπορείτε ή δεν θέλετε να έχετε τότε το LinkedIn είναι το δίκτυό σας.  Το LinkedIn είναι το πρώτο επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο (business social networking site). Το LinkedIn ιδρύθηκε τέλη του 2002 και πλέον αριθμεί περί τα 120.000.000 ενεργά μέλη σε πάνω απο 200 χώρες στον κόσμο. Δυστυχώς τα ελληνικά δεν υποστηρίζονται προς το παρόν αλλά ούτως ή άλλως δεν πρόκειται να βρείτε και πολλούς εργοδότες ή συναδέλφους σας που να έχουν προφίλ. Η υπηρεσία είναι δωρεάν αλλά υπάρχει η δυνατότητα συνδρομής για πρόσθετες υπηρεσίες. Εάν πραγματικά βασίζεστε στο Linked In θα ήταν καλό να προχωρήσετε σε πιο προχωρημένα χαρακτηριστικά. Σύντομα με νεώτερο υλικό για τις ιδιαιτερότητες αυτού του νέου δικτύου που λόγω της κρίσης πολλοί Έλληνες σκέφτηκαν να το χρησιμοποιήσουν.
Tags:
  2468 Hits

Τι πρέπει να αναρωτιέται πάντοτε ένας επαγγελματίας

Τι πρέπει να αναρωτιέται πάντοτε ένας επαγγελματίας
Εκτυπώστε το παρακάτω και κρατήστε το στην τσέπη σας μέχρι να το μάθετε απέξω: Τι είναι αυτό που κάνει την επιχείρησή μου επιτυχημένη; Εξετάζω επίμονα τον ανταγωνισμό και τις προόδους του; Δουλεύω σταθερά για να διατηρώ το συγκριτικό πλεονέκτημα; Συνεχίζω να ανακαλύπτω τρόπους για το πώς να κάνω το καλό καλύτερο; Δεν αγχώνομαι για αυτά που γίνονται και για αυτά που δεν γίνονται!
  2499 Hits

Ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό με ένα καλό λογότυπο

Ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό με ένα καλό λογότυπο
Ένα καλό λογότυπο θα βοηθήσει αυτό που κάνετε και ξέρετε καλά να το μάθουν και άλλοι. Είναι το πιο δυνατό εργαλείο για να προχωρήσετε και πολλές φορές είναι αυτό για το οποίο αφιερώνετε τα λιγότερα χρήματα και τον λιγότερο χρόνο. Τι θα πρέπει να έχει ένα καλό λογότυπο; 1. Να υπενθυμίζει αυτά που πρεσβεύει η ιδιότητά του. Να αποτελεί την έντυπη μορφή του λόγου. Σαν να θέλατε να πείτε κάτι και αναγκάζεστε να το δώσετε έντυπα στο κοινό σας. 2. Τα σχέδια και χρώματά του θα πρέπει να είναι απλά και να ακολουθούν κάποιους κανόνες. 3. Είναι καλό να ακολουθούν τα χρώματα του χώρου στον οποίο κινείται η επιχείρησή σας. Αν όμως είναι να το παρακάνετε τουλάχιστον διαφοροποιηθείτε σωστά. 4. Βρείτε έναν καλό γραφίστα ή τουλάχιστον κάποιον που θα ασχοληθεί σοβαρά με το λογότυπό σας. Δείτε οπωσδήποτε έργα του. 5. Σοβαρά σημαίνει ότι δεν θα το φτιάξει με το Microsoft Word....
Συνεχίστε την ανάγνωση
  2237 Hits