Βασικοί κανόνες καταχώρησης ιστοσελίδων σε καταλόγους και μηχανές αναζήτησης

Βασικοί κανόνες καταχώρησης ιστοσελίδων σε καταλόγους και μηχανές αναζήτησης
Έφτασε η ώρα να καταχωρηθείτε. Είτε το έχετε αναθέσει σε επαγγελματίες είτε θέλετε να κάνετε μόνοι σας τη διαδικασία πρέπει να έχετε υπόψη σας τα παρακάτω: Το πλήρες URL της ιστοσελίδας σας. Πχ http://www.lifehacker.gr Το Page Title της Ιστοσελίδας σας πχ. Ιστοσελίδες, Eshop, Interactive Surfaces Διαφορετικά σετ από λέξεις κλειδιά (Προτείνουμε περί τα 20 keywords) καθώς και εκφράσεις. Πολλές μηχανές αναζήτησης επιτρέπουν διαφορετικό πλήθος λέξεων κλειδιών. Πλέον οι μεγάλες μηχανές αναζήτησης όπως το Google δεν λαμβάνουν καθόλου υπόψη τους τα keywords αλλά θα σας χρειαστούν για άλλο λόγο. Περιγραφή του site σας. Πχ. Μελέτη & Κατασκευή Ιστοσελίδων / Internet Marketing Κατηγορίες και υποκατηγορίες που θα μπείτε. Πχ Ελλάδα\Επιχειρήσεις\Υπηρεσίες\Διαδίκτυο κλπ. Προσέξτε η περιγραφή σας να μην ξεπερνάει τις 150 λέξεις (σε κάποιες περιπτώσεις και λιγότερο). Υπεύθυνος Επικοινωνίας. Ορίστε το άτομο που θα ασχοληθεί με τις καταχωρήσεις όχι τον ιδιοκτήτης της επιχείρησης. Μην αφήνετε κενά πεδία! Δεν ξέρετε πως θα σας αναζητήσουν. Μπορεί...
Συνεχίστε την ανάγνωση
  2683 Hits

Καταχωρήστε το site σας στις μηχανές αναζήτησης (Βασικές τεχνικές για προγραμματιστές)

Καταχωρήστε το site σας στις μηχανές αναζήτησης (Βασικές τεχνικές για προγραμματιστές)
Σύμφωνα με έρευνες το 85% των χρηστών του internet αναζητά να βρεί πληροφορίες απο μηχανές αναζήτησης (search engines) ή δημόσιους καταλόγους (directories). Αυτό σημαίνει ότι για να σας βρει κάποιος πρέπει να πληκτρολογήσει τη σωστή λέξη-κλειδί στην αντίστοιχη μηχανή αναζήτησης. Είναι όμως ικανές οι λέξεις κλειδιά να σας φέρουν απο μόνες τους στις πρώτες θέσεις; Η απάντηση είναι αρνητική. Πολλές φορές νομίζετε ότι οι ιδανικές λέξεις κλειδιά για εσάς είναι και αυτές που χρησιμοποιεί ο κόσμος για εσάς. Για παράδειγμα αν είσαστε μια εταιρεία που ασχολείται με μυοκτονίες πιστεύετε ότι οι υποψήφιοι πελάτες σας θα σας αναζητήσουν βάζοντας στη μηχανή αναζήτησης λέξεις κλειδιά όπως «μυοκτονία» ή «εντομοαπώθηση». Πόσοι όμως εκτός του κλάδου σας γνωρίζουν αυτή τη λέξη; Μήπως ήταν προτιμότερο να βάλετε τη φράση «θάνατος του αρουραίου»; Ακραίο! Μάλλον θα έπρεπε να προσεγγίσετε το κοινό βάζοντας απλές λέξεις κλειδιά όπως «ποντικοπαγίδα», «συνεργείο απεντομώσεων», «εντομοαπωθητικά», «σαύρες» κλπ. Ποιες άλλες τεχνικές μπορείτε να χρησιμοποιήσετε...
Συνεχίστε την ανάγνωση
  3427 Hits

Πως να επιλέξετε ένα καλό domain name

Πως να επιλέξετε ένα καλό domain name
Είτε πρόκειται για το νέο σας κατοικίδιο είτε για το domain name το πρόβλημα είναι το ίδιο. Πώς να το πούμε; Ελπίζω να μη με θεωρήσετε αφελή αλλά και να μην κάνετε το λάθος να δώσετε το ίδιο βάρος στις παραπάνω επιλογές. Εάν είστε επιχείρηση με όνομα τα πράγματα είναι απλά. Δίνετε το όνομά της επιχείρησής σας εφόσον υπάρχει και όλα είναι μια χαρά. Για παράδειγμα www.sampagniatanoglou.gr. Θα θέλατε πολύ αλλά ξεχνάτε πως δεν είστε ο μόνος/η με το ίδιο επώνυμο. Τα πιο γνωστά επώνυμα είναι καταχωρημένα. Σε ελληνικό και ξένο διαδίκτυο. Μπορείτε να σκεφτείτε κάτι πιο ευφυές. Όπως www.panagiotidis-sites.gr αυτό είναι πιο δύσκολο να υπάρχει. ΚΑΝΟΝΑΣ 1 – ΣΚΕΨΟΥ ΜΟΝΟΣ Πόσο μοναδικό είναι; Πόσο καλά περιγράφει αυτό που θέλετε να αναδείξετε με το site σας; Είναι εύκολο στην απομνημόνευση; Μπορείς να το πεις ή θα δέσεις τη γλώσσα σου; Η λύση είναι μία. Στην αρχή σκεφτείτε μόνος. ΚΑΝΟΝΑΣ 2 – ΣΚΕΨΟΥ...
Συνεχίστε την ανάγνωση
  3022 Hits

Τι είναι το Google Analytics

Τι είναι το Google Analytics
Αναμφισβήτητα το Google Analytics αποτελεί την πλέον καλύτερη έως σήμερα πλατφόρμα διαχείρισης αναλυτικών στατιστικών για website. Είναι πλέον αδιανόητο να έχετε μία ιστοσελίδα και να μην ξέρετε τι σημαίνει η λέξη στατιστικά. Πέρα από την απλή προβολή των στατιστικών ωστόσο φροντίζετε να τα μετατρέψετε σε χρήσιμα δεδομένα ώστε να βελτιώσετε την αναγνωσιμότητα και κατ’επέκταση την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας; Το εργαλείο αυτό αποτελεί ότι πιο χρήσιμο για το site σας είτε είστε προγραμματιστής, είτε ιδιοκτήτης μιας ιστοσελίδας είτε ακόμη μαρκετίστας  του διαδικτύου. Αν και οι περισσότεροι βασίζονται στο ένα και κλασσικό report θα πρέπει να γνωρίζετε ότι υπάρχουν περί τα 100 διαφορετικά reports που σας περιμένουν να τα ανακαλύψετε και να δώσετε δύναμη στους αριθμούς που καθημερινά κατακλύζουν το site σας! Τι μπορεί να περιέχει ωστόσο ένα report; Βάθος ανάλυσης σε επίπεδο πόλεων (και όχι απλά χωρών) Νέοι πελάτες έναντι επανερχόμενων Τάσεις επισκεπτών Απόλυτα μοναδικοί επισκέπτες Προβολές σελίδας Μέσες προβολές σελίδων...
Συνεχίστε την ανάγνωση
  2485 Hits